Procedència: Obra feta pel concurs per a la pensió de Roma, febrer 1802, en concurrència amb l’homònima de Francesc Lacoma i Sans i altres.
Data ingrés: 18 de febrer de 1802.
Restauracions: restaurat per J. M. Xarrié entre el 30 de juny i el novembre de 1980.
Documentació:…
Inscripcions: al dors etiqueta de l’exposició “Un siglo olvidado...” (com a Lorenzale) i adhesiu amb el núm. “2".
Procedència: Guanyà el Primer Premi de Pintura a l’Escola de Llotja el 15 de nov. de 1797.
Restauracions: restaurat (neteja, dos pegats, estucat, retoc i envernissat) per J. M.…
Inscripcions: al marc, en cartel.la antiga amb tinta: “160". Al dors, en etiqueta de l’Acadèmia amb tinta: “Núm. ant. 160/ Núm. Mod. 305/ La Virgen de la Anunciación/ (...)". Al bastidor, en carbonet amb cal.ligrafia antiga: “193". Al bastidor i al dors del marc, adhesius…
Inscripcions: El filacteri que porten dos dels angelets diu: “Tota Pulcra es amica (sic) mea". Al dors del marc, restes d’etiqueta amb tinta: “Queru(...)/ do(‘)(...) Simbolo de la/ Trinidad/ Por Bayeu".
Procedència: Ha de formar part de la compra que Pasqual-Pere Moles va fer el 1796…
Inscripcions: “171” (a tinta, en cartel•la antiga de cartró enganxada a la part sup. del marc); etiqueta amb els números “antic” i “modern” (enganxada a la fullola del dors); “Merced” (a llapis carbó, a la fullola del dors); “5” (a llapis blanc, a la fullola…
Data ingrés: març de 1931 (?)
Procedència: Pot ser, juntament amb l’obra inventariada amb el número 762, una de les dues acadèmies que el pintor donà el 1931 en deixar definitivament la seva casa de Caldetes per instal·lar-se a Eivissa.
Data ingrés: Març de 1931.
Procedència: Pot ser, juntament amb l’obra inventariada amb el número 763, una de les dues acadèmies que el pintor donà el 1931 en deixar definitivament la seva casa de Caldetes per instal·lar-se a Eivissa.
Observacions: Còpia de la famosa estàtua grega conservada…
Signatura: "Manuel Gracia (rubricat)/1911" (a clarió, a la part inf. dreta).
Inscripcions: segell de l'Academia Provincial de Bellas Artes de Barcelona (a tinta lila, a l'ang. inf. dret del motiu).
Procedència: probablement és l'obra presentada per l’autor per guanyar la medalla d’argent per Dibuix d’ampliació de l’Escuela…
Signatura: “R. Subirats/24-5-909-” (a llapis blanc, a la part inf.).
Inscripcions: segell de l'Academia Provincial de Bellas Artes de Barcelona (a tinta lila, a la part inf. dreta del motiu).
Procedència: probablement és l'obra presentada per l’autor per guanyar la medalla d’argent per Dibuix d’ampliació de l’Escuela…
Signatura: "F/Tubau/1914" (a aiguada negra, a l'ang. sup. dret).
Inscripcions: segell de l'Escuela de Artes y Oficios y Bellas Artes de Barcelona (a tinta lila, al dors); "Autor:/Fermín Tubau Pujol/1913-14" (a tinta marró, en paper ratllat enganxat al dors).
Procedència: és un del exercicis amb els…
Signatura: "F./Tubau./914" (a aquarel·la lila, a la part dreta inf.).
Inscripcions: segell de l'Escuela de Artes y Oficios y Bellas Artes de Barcelona (a tinta lila, a l'ang. inf. esq.); "Autor:/Fermín Tubau Pujol (doble subratllat nom i cognoms)/1913-14" (a tinta marró, en paper ratllat enganxat…
Signatura: "F./Tubau" (a aiguada negra, a la part sup. dreta).
Inscripcions: segell de l'Escuela de Artes y Oficios y Bellas Artes de Barcelona (a tinta lila, a l'ang. inf. dret); "Autor:/Fermín Tubau Pujol (doble subratllat nom i cognoms)/1913-14" (a tinta marró, en paper ratllat enganxat…