Signatura: “M. Amell 1866” (angle inf. dret)
Inscripcions: Al marc, en cartel•la metàl•lica gravada: “Manuel Amell 1843-1902/ Dipòsit de l’Acadèmia Provincial/ de Belles Arts”. Al bastidor, amb tinta: “N.1.”, i etiquetes: “Bellas Artes/Alejandro Planella/Escudillers núm. 80 etc.)”, “Museu de Belles Arts de Barcelona” i…
Signatura: “J. Arrau & Barba F. Barnae. 1833.” (a la base de la butaca, angle inf. dret).
Inscripcions: Al marc, en cartel·la antiga, amb tinta: “310”. Al dors amb guix: “33”. Al bastidor, etiqueta de l’exposició “Un siglo olvidado...”.
Procedència: Museu de l’antiga Junta de Comerç.
Data ingrés:…
Inscripcions: Al dors del marc, en etiqueta Acadèmia, amb tinta: “[...]/ N.M. 33/ Retrato de la reina Ma[...]/ Luisa."; amb llapis (modern) “Ndm. 355". Al bastidor, amb llapis (antic): “21".
Observacions: Pintat al revers d’un fragment de pintura en la qual hi ha, a la dreta,…
Restauracions: restaurat per J.M. Xarriè en 1980
Observacions: Al catàleg de 1847 hi consten diverses pintures amb flors -a part de les identificades o identificables-, obres d’Àngel Fatjó, Claudi Lorenzale, Dalmases, Andreu Giró, Cristòfol Molet, Pau Ribó, Ramon Planella i Francesc Lacoma, alguna de les quals…
Inscripcions: Al marc, forats de dos claus que havien sostingut la cartel.la de la numeració. Al dors, marca d’etiqueta arrencada i rascada.
Procedència: Museu de l’antiga Junta de Comerç
Observacions: Si és l’obra que apareix als Catàlegs de 1833 i 1837, consta com de Guercino.Va estar dipositat…
Inscripcions: A la part inferior esquerra, restes d'una etiqueta il·legible.
Restauracions: restaurada per Josep M. Xarrié en 1980.
Observacions: Al catàleg de 1847 hi consten diverses pintures amb flors- a part de les identificades o identificables-, obres d’Àngel Fatjó, Claudi Lorenzale, Francesc Dalmases, Andreu Giró, Cristòfol Molet,…
Inscripcions: Al marc, en cartel.la antiga amb tinta: “61". Al dors, en etiqueta amb tinta: “Agonizantes"; restes d’una altra etiqueta de l’Acadèmia, amb tinta: “La (...)/ Escuela (...)".
Data ingrés: 1813 (?‘).
Procedència: Església de Sant Felip Neri dels Agonitzants (Pares Camils), del carrer Baix de Sant…
Inscripcions: Al dors del marc, en etiqueta Acadèmia en la qual s’han rascat els habituals números dels catàlegs antic i modern, amb tinta: “La Virgen y el/ Niño Jesús".
Data ingrés: 9 d’abril de 1863 (?)
Procedència: Junta d’Agricultura, Indústria i Comerç (?).
Observacions: Podria ser el número…
Inscripcions: A la part superior, sobre la mateixa taula, en cartel.la antiga amb tinta: “214".
Data ingrés: 9 d’abril de 1863.
Procedència: Junta d’Agricultura, Indústria i Comerç (núm. 46). Pot ser l’inventariat com La Verge de la Mercè al cor, recollit del convent de la Mercè el…
Inscripcions: A l’angle inf. dret, en vermell: “5721". Al bastidor, etiqueta de l’Acadèmia amb les dades a tinta. Al dors del marc, en etiqueta impresa: “Academia provincial/de bellas artes".
Data ingrés: 3 de març de 1806.
Procedència: Museu de l’antiga Junta de Comerç. Compra.
Restauracions: Restaurat pel…
Inscripcions: A l’angle inferior dret, en blanc: “92.”
ObProcedència: Museu de l’antiga Junta de Comerç.servacions: Tot i les dimensions quadrangulars del bastidor, la composició és ovalada. Fa parella amb l’obra homònima (núm. d’inv. 983) també dipositada al Museu Marès.
El número “92” que porta aquesta pintura…
Inscripcions: Al dors del marc, en etiqueta, amb tinta: “Sn Felipe Neri"; en etiqueta Acadèmia, amb tinta: “N.a. no le tuvo/ N.M. 50/ Ecce homo"; en dos adhesius moderns: “6?."
Data ingrés: 1835.
Procedència: Oratori de Sant Felip Neri, Barcelona.