Procedència: Donació testamentària de Josep Ricart i Matas. Data ingrés: 1978.
Observacions: El dels Aurigemma era el llinatge, per part materna, de la mare de l’acadèmic Josep Ricart i Matas.
És a la seu de l’Institut de Musicologia Ricart i Matas de Barcelona.
Signatura: “Pablo A de Bejar/1916” (angle inf. dret).
Inscripcions: Al bastidor, amb llapis: “Bejar”.
Procedencia: Donació testamentària de Josep Ricart i Matas.
Data ingrés: 1978.
Observacions: És a la seu de l’Institut de Musicologia Ricart i Matas, a Barcelona.
Procedència: Donació testamentària de l’acadèmic Josep Ricart i Matas.
Data ingrés: 1978.
Observacions: L'obra és a la seu de l’Institut de Musicologia Ricart i Matas de Barcelona.
Signatura: "MERCADÉ. 189" (a pintura verda, a l'ang. inf. dret).
Inscripcions: "PROTOCOL: F.R.T.Nº (193)/Noviembre-Diciembre. 1993" (a tinta, en targeta de presentació impresa de Joana Casanovas Garcés, Restauració de pintura, enganxada al bastidor).
Procedència: Donació de l'acadèmica de número Montserrat Isern.
Data ingrés: 9 d'abril de 2014
Restauracions: restaurada al…
Signatura: "MERCADÉ. 189" (a pintura verda, a l'ang. inf. dret).
Inscripcions: "PROTOCOL: F.R.T.Nº (192)/Noviembre-Diciembre. 1993" (a tinta, en targeta de presentació impresa de Joana Casanovas Garcés, Restauració de pintura, enganxada al bastidor).
Procedència: Donació de l'acadèmica de número Montserrat Isern.
Data ingrés: 9 d'abril de 2014
Restauracions: restaurada al…
Signatura: “J. Masriera/1906". (part inf. esq.).
Data ingrés: Desembre de 1995. (parte inferior izquierda).
Signatura: “B. (...) Planella? (angle sup. dret).
Inscripcions: Al bastidor, amb tinta: “Planella"; amb guix: “8"; en restes d’etiqueta, amb tinta: “(...)ant. Se (...)/ (...) Mod (...)73/ (...)". Signatura: “B. (...) Planella” (angle sup. dret).
Restauracions: Restaurat pel taller Asturiol (14 abril 1978); restaurat per La Pinacoteca…
Procedència: Junta d’Agricultura, Indústria i Comerç (núm. 17).
Data ingrés: 9 d’abril de 1863.
Observacions: Va estar dipositat al MFMB, on va tenir el número d’inventari S-754, fins que va tornar a l’Acadèmia el 29 de setembre del 2009. En mal estat de conservació. Al Museu Marès…
Procedència: Museu de l’antiga Junta de Comerç
Observacions: Consignat al catàleg de 1833 com obra de Salvator Rosa, al catàleg de 1847 com d’autor desconegut, i als catàlegs de 1866, 1867 i 1913 com d’escola de Salvator Rosa. Fa parella amb una obra molt semblant de…
Data ingrés: 1835 (?).
Procedència: Museu de l’antiga Junta de Comerç. Incorporat amb motiu dels fets de 1835, procedent d’un dels convents suprimits.
Observacions:Pablo Picasso té una còpia esbossada d’aquesta composició (Barcelona, Museu Picasso, núm. 110100), no signada ni datada, però que sol situar-se cap al…
Inscripcions: A l’angle inferior dret, en blanc: “92". Al dors, en llapis: “Copia/ de Rafael Sanzio".
Procedència: Museu de l’antiga Junta de Comerç
Observacions: Tot i les dimensions quadrangulars del bastidor, la composició és ovalada. Fa parella amb l’obra homònima (núm. d’inv. 984) també dipositada al Museu…
Inscripcions: Al bastidor, en restes d’etiqueta de l’Acadèmia, amb tinta: “Num. (...) 151/ N(...) 322/ Ju(...)it/ és(...)a Flamenca".
Data ingrés: Entre 1822 i 1825.
Procedència: Museu de l’antiga Junta de Comerç
Observacions: A l’Inventari de 1825 i als catàlegs de 1833 i 1837 aquesta obra constava com a…