Inscripcions: A l’angle inferior dret, en vermell: “5687".
Data ingrés: 9 d’abril de 1863.
Procedència: Junta d’Agricultura, Indústria i Comerç (núm. 10).
Observacions: : Fins ara s’havia considerat de l’escola de Joan de Joanes.Dipositat al MNAC (inv. 5687).
Inscripcions: A la part superior, sobre la mateixa taula, en cartel•la antiga amb tinta: “212”.
Procedència: Junta d’Agricultura, Indústria i Comerç (núm. 28).
Data ingrés: 9 d’abril 1863.
Observacions: Dipositat als Museus d’Art de Barcelona des del 1906, on té el número d’inventari MNAC 44349.
Inscripcions: Al dors, inscripció antiga: “Este Ecce Homo lo copió Dn Josef/ Vergara del original de Juanes que/ está en casa del Sr. Canónigo de Valen/ Dn. Antonio García. Año de 1788"; en etiqueta de l’Acadèmia, amb tinta: “Núm. 42"; en una altra etiqueta de…
Inscripcions: A la part inferior: “Prado en 10 pesos. Antonio Sort". A l’angle superior esquerre: “(...) Oc. 1807". A la part inferior dreta, en etiqueta: “185". A l’angle inferior esquerre, en blanc, restes d’un número.
Data ingrés: 1807
Procedència: Obra premiada per l’Escola de Nobles Arts de…
Inscripcions: A l’angle inferior dret: “Premdo con 10 pesos./ Antonio Sort". A l’angle superior esquerre: “(...)Ocbre. nov 16." A la part inferior esquerra, en etiqueta: “186” i en blanc, restes d’una xifra, sembla que idèntica. Al dors, amb guix: "27" (?) i a l'inrevés: "2";…
Signatura: “G. Planella fc. 1838? (part inferior).
Inscripcions: Al dors del marc, en etiqueta antiga: “Núm. 18"; etiqueta “Exposición de pintura catalana” (Sala G núm. 7); en altra etiqueta Acadèmia, amb tinta: “Num. ant. N(...)/ (...) Mod. 2(...)/ (...) nell(...)/ (...)8"; i restes d’altres …
Inscripcions: A l’angle inferior dret, damunt la signatura, en blanc: “37".
Signatura: “Gae1 Planella fc. 1825.” (angle inf. dret).
Procedència: Museu de l’antiga Junta de Comerç.
Data ingrés: 15 d’octubre de 1825.
Restauracions: restaurat per Josep M. Xarrié en 1980.
Exposicions: Barcelona, Exposició pública, Casa Llotja, 1825 (?); a…
Inscripcions: Al dors, en cartel·la antiga amb tinta: “131”; en etiqueta amb tinta: “Núm. 48” i en una altra etiqueta de l’Acadèmia: “Núm. ant. 131/ Núm. Mod. 257/ Florero/ Por Molet”.
Procedència: Pot tractar-se d’una de les obres que Molet va enviar a la Junta…
Inscripcions: Al dors, en etiqueta de l’Acadèmia amb tinta: “Núm. 27"; en una altra etiqueta de l’Acadèmia amb tinta: “N.a. 314/ N.m. 130/ Florero/ Por Molet", i etiqueta de l’exposició “Un siglo olvidado...".
Procedència: Podria tractar-se d’una de les obres que Molet va enviar a la…
Inscripcions: Al dors, en etiqueta de l’Acadèmia amb tinta: “N.a. 272/ N.M. 116/ Florero/ Por Molet", i etiqueta exposició Madrid, “El bodegón español...". Al dors del marc: “222", la inscripció antiga: “Molet 1828", i en adhesiu modern: “Núm. 133".
Procedència: Museu de l’antiga Junta de Comerç.…
Inscripcions: Al dors: “Legado a la Academia Provincial de Bellas Artes de Barcelona, por la M.I. Sra. Dña. Francisca Vilarasau Vda. Jordà”.
Procedència: Llegat de María Francisca Vilarasau, vídua de Jordà.
Data d'ingrés: 25 d'abril de 1872 .
Exposicions: Girona, L’època dels genis, 1987, núm.…
Inscripcions: A l’angle inferior esquerre, en vermell: “24187".
Procedència: Museu de l’antiga Junta de Comerç.
Exposicions: Barcelona, Exposición de retratos y dibujos antiguos y modernos, 1910, sala I, núm. 20 (com a Retrat de tipus alemany); Bruges, L’art flamand dans les collections espagnoles, 1958, cat.…